Jak obsługiwać nowoczesnego, wymagającego i mobilnego klienta - konferencja Qumak-Sekom
- Andrzej Maciejewski,
- 24.10.2012, godz. 10:08
Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem "Nowe wyzwania: obsługa nowoczesnego, dobrze poinformowanego, wymagającego i mobilnego klienta".
Głównym tematem konferencji będzie wykorzystanie do skutecznej obsługi nowoczesnego klienta nowych kanałów komunikacji - mediów społecznościowych oraz urządzeń mobilnych.
Eksperci firm Qumak-Sekom, IBM, Nuance i Genesys przedstawią najnowsze wyniki badań oraz relacje z wdrożeń i prezentacje rozwiązań informatycznych wykorzystujących nowoczesne kanały kontaktu z klientem.
Zobacz również:
To już XI edycja konferencji z cyklu "Indywidualna obsługa dla każdego klienta" poświęcona wykorzystaniu w biznesie technologii teleinformatycznych wspomagających obsługę klientów.
Konferencja odbędzie się we wtorek, 6 listopada 2012, w Hotelu Marriott w Warszawie. Konferencja jest dedykowana dla kadry zarządzającej oraz specjalistów i menedżerów związanych z obsługą klienta i technologiami informatycznymi . Więcej informacji i potwierdzenie udziału pod adresem: Konferencja Contact Center 2012. Tygodnik Computerworld jest patronem medialnym wydarzenia.