Interaction Edge - uniwersalna bramka komunikacyjna IP klasy korporacyjnej
- NetWorld Online JCH,
- 22.06.2012, godz. 10:30
Firma Interactive Intelligence wprowadza na rynek urządzenie Interaction Edge - uniwersalne rozwiązanie klasy korporacyjnej do obsługi komunikacji, które pełni jednocześnie rolę bramki komunikacyjnej IP, serwera mediów oraz serwera SIP Proxy.
Zobacz też:
Serwer SIP Proxy obsługuje wszystkie metody komunikacji SIP oraz odporny na błędy routing wiadomości SIP, wraz ze wsparciem dla mechanizmu równoważenia obciążeń (load balancing).
Urządzenie Interaction Edge współpracuje z wielofunkcyjnym pakietem oprogramowania do komunikacji IP - Customer Interaction Center (CIC), który oferuje takie funkcjonalności jak: menu dostępowe IVR, automatyczna dystrybucja połączeń, wielokanałowe nagrywanie, automatyzacja kampanii wychodzących i inne.
Producent wprowadził cztery modele Interaction Edge: EDGE01X1, EDGE01X2, EDGE01X4 i EDGE01X8. Obsługują one odpowiednio 1, 2, 4 lub 8 torów transmisji i następujące kanały: EDGE01X1 (24 kanały T1 i 30 kanałów E1), EDGE01X2 (48 kanałów T1 i 60 kanałów E1), EDGE01X4 (96 kanałów T1 i 120 kanałów E1) i EDGE01X8 (192 kanały T1 i 240 kanałów E1).